kroky Vrátit se zpět

Autoškola professional - časté otázky a odpovědi

Klepnutím na otázku zobrazíte odpověď.

Otázka: Jelikož jsem si zakoupil licenci a neumím stáhnout aktualizaci, jak mohu aktualizaci provést?

Odpověď: Jsou 2 monosti. Postup je následující:

  • 1) Přihlašte se do svého uživatelského účtu zde pomocí emailu, který jste uvedli v objednávce a hesla. Pokud toto heslo neznáte, můžete si jej nechat přeposlat na Váš email zde.
  • 2) Po přihlášení klepněte na odkaz 'Výpis zakoupených programů zde'.
  • 3) Po rozklepnutí naleznete odkaz 'Instalační soubory a aktualizace'. Na stejné stránce naleznete například odkaz pro přeposlání registračních údajů.
  • 4) Po rozklepnutí naleznete odkaz na plnou verzi programu a aktualizace. Můžete tak stáhnout v případě, že máte zakoupené předplatné nejnovější aktualizaci nebo i starší verze, pokud máte problémy se stávající verzí programu.
  • 5) Po stažení proveďte aktualizaci programu standardním průvodcem instalace.
  • Další možností je provést aktualizaci přímo z programu. Je nutné však přihlásit profil administrátora. Výchozí heslo je '6a45kr21'. Po přihlášení administrátora zvolte ikonku 'Aktualizace'. V nově zobrazeném okně zadejte email, který jste uvedli v objednávce a identifikační údaj. Pokud tento údaj neznáte, nechte si jej přeposlat na stránce (viz. bod 3) pod odkazem 'Přeposlat registrační údaje' - do 15 minut vám bude doručen.

Otázka: Po spuštění programu na účtu s omezeným oprávněním, program opakovaně vyžaduje aktivaci programu, kterou jsem již pod Administrátorským oprávněním provedl. Mohu provozovat program i na omezeném účtu nebo jen na účtu s nejvyšším oprávněním?

Odpověď: Program lze provozovat i na uživatelském účtu s omezeným oprávněním. Pro správné provozování programu na uživatelském účtu s omezeným oprávněním je nutné provést následující:

  • Přihlašte se do systému Windows jako Administrátor.
  • Stáhněte si HotFix aktualizaci hf5.31082009 z tohoto odkazu.
  • Proveďte instalaci HotFix aktualizace průvodcem instalace do původního adresáře programu Autoškola professional (kde je provedena instalace programu Autoškola professional).
  • Po instalaci je vše je hotovo. Nyní již můžete pracovat s programem i na účtu s omezeným oprávněním.

Otázka: Nejde mi provést aktualizace programu. Zadám registrační údaje a program ohlásí, že mám provést aktualizaci později nebo nezobrazí vůbec nic. Prosím o pomoc.

Odpověď: Tato chyba se projevuje na některých konfiguracích OS Windows. Existuje oprava pro aktualizační program.

  • Stáhněte si HotFix aktualizaci hf2.06012009 z tohoto odkazu. Instalací této hotfix aktualizace provedete upgrade aktualizačního programu. Instalace hotfix aktualizace je zdarma.
  • Proveďte instalaci HotFix aktualizace průvodcem instalace do původního adresáře programu Autoškola professional (kde je provedena instalace programu Autoškola professional).
  • Po instalaci proveďte aktualizaci programu Autoškola professional znovu obvyklým postupem v nápovědě.

Otázka: Ještě před nedávnem jsem užíval program AUTOŠKOLA PROFESSIONAL, nyní se mi nedaří jej spustit. Když po mě chtěl program aktivační kód, zadal jsem jej a dostal jsem odpověď, že aktivační číslo nelze pro stávající konfiguraci počítače použít a proto mi program nejde otevřít co s tím?

Odpověď: Aktivační kód je jednorázový údaj a je obrazem aktuální konfigurace Vašeho počítače. Aktivační kód se získává na základě hardwarového klíče. Pokud program nepřijme Váš původní aktivační kód, je nutné získat nový na základě nového hardwarového klíče.

Otázka: Zapomněl jsem heslo žáka! Dá se to nějak vyřešit ?

Odpověď: Řešením může být vymazat soubor profilu žáka z disku a vytvořit profil se stejným názvem v programu znovu. Profil je uložen v souboru "Jméno žáka.mai" v adresáři "C:\ProgramData\DobeSoftCZ\Autoškola_professional\data" pro operační systémy Windows Vista, 7. Pro Operační systém Windows XP se jedná o adresář "C:\Documents and Settings\\Application Data\DobeSoftCZ\Autoškola_professional\Data". V případě multilicence je adresář "Data" uložen přímo v adresáři programu. Program bývá standardně nainstalován ve složce C:\Program files\DobeSoftCZ\Autoškola_professional (případně C:\Program files (x86)\DobeSoftCZ\Autoškola_professional u 64 bitových Windows). Vypněte program, vymažte přislušný soubor a po opětovném spuštění programu, vytvořte znovu profil žáka. Další jednodušší možností, jak používat profil bez nutnosti mazat soubor profilu žáka je vytvoření nového profilu s jiným názvem přes první ikonku programu Autoškola professional (zapsat nového žáka) a chybný profil nepoužívat.

Otázka: Jakým způsobem změním registrační email?

Odpověď: Změnu registračního emailu je nutné provést v uživatelském účtu po přihlášení zde dále zvolte: `editace registračních údajů` --> `změnit registrační mail`. Pro změnu registračního emailu potřebujete PIN zákazníka. Naleznete jej v emailu zaslaným po registraci na dobesoft.cz (rekapitulace registračních údajů). Pokud PIN neznáte , nechte si jej přeposlat zde. Pokud neznáte PIN, kontaktujte prosím prodejce.

Otázka: Zaslaná faktura v PDF podepsaná elektronickým podpisem signalizuje, že jsou problémy s podpsaným dokumentem. Jde to nějak vyřešit?

Odpověď: Váš prohlížeč Adobe Reader PDF dokumentů pravděpodobně nedůvěřuje certifikátu vydaný akreditovanou certifikační autoritou I.CA a je nutné jej zahrnout mezi důvěryhodné certifikáty.

  • Otevřete fakturu
  • Pokud klepnete dole na obrázek, tento podpis má problémy, zobrazí se dialogové okno, klepněte na `Vlastnosti podpisu`.
  • Poté se zobrazí okno s vlastnostmi podpisu. Na první záložce `Přehled` klepněte v okně na tlačítko `Zobrazit certifikát`.
  • V levé části tohoto okna, klepněte na řádek I. Qualified Certification Authority , poté se přepněte na záložku `Důvěryhodnost`
  • Klepněte na tlačítko `Přidat k důvěryhodným identitám` a zaškrtněte všechny volby.
  • Klepněte na OK všech oken, na posledním zvolte `Ověřit podpis`.
Podpis musí být označený zelenou fajfkou (platný podpis).

Otázka: Zaplatil jsem za program, ale nevím jak program stáhnout a zprovoznit.

Odpověď: Postup je následující:

  • Přihlaste se do uživatelského účtu zde zadáním registračních údajů tj. email a heslo (tyto údaje jste zadali při registraci na www.dobesoft.cz)
  • Poté klepněte na odkaz "Instalační soubory a aktualizace"
  • Stáhněte si plnou verzi, nainstalujte. Dále stáhněte aktualizaci a nainstalujte.
  • Po spuštění ikonky na ploše je vyžadována aktivace, zadejte identifikační údaj a registrační email (tyto údaje vám byly zaslány po vyřízení registrace).